mix

ditte lämnade mig pang boom i morse då kristina står tutar
(och förmodligen gör våra tjuriga grannar ännu lite tjurigare)
utanför dörren för att få med sig henne till stan
jag sa "bra då kan jag nog plugga lite"
ehe, blev inge.
jag har lekt i windows movie maker mest

men nuu ska jag röra mig mot knivsta och hälsohuset,
sen handla mat och laga middag till mor min.
sen kaaan det hända att jag endar med ditte och jonas ikväll igen
men inget sagt där, jag är alltså fri ännu (skynda!)
bokas på ; 0735812627

helg snart.. säg utgång på ingång?


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Fortsätt videoblogga, grymt roligt att kolla på! :D

2009-09-24 @ 17:17:55
URL: http://gabriiellas.blogg.se/
Postat av: jessica

gullungar!

2009-09-24 @ 17:40:25
Postat av: Anonym

fler:D vore skit kul om du kunde prata tyska i ett med :P haha :)

2009-09-24 @ 18:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback