pop-pop popcorn

lördag.
jag vaknade med ångest, aldrig kännt så som jag kände imorse.
bestämde mig nu ikväll att jag måste följa rådet jag fått om medicin igen.
känns tungt, men den här gången inser jag iallafall själv att jag behöver,
jag är tydligen inte kapabel att leva ett liv utan att drogas.
jag kommer be om de starkaste de har,
för såhär - det funkar inte.
och med tanke på att när jag fick anti-depp och ångestdämpande sist
så mådde jag fortfarade väldigt dåligt,
så lär jag nu behöva tio gånger den dosen,
eftersom jag mår mycket värre nu än då.

tillslut skriker mamma "ÅK OCH TRÄNA FANNY!!"
för det är enda sättet för mig att må bättre.
så det var vad jag gjorde.
och bättre mådde jag väl, och så kom ditte till kvällen
hämtade pizza och såg film med massa massa gott.
hon är så fin, hon är så bra
vet inte vad jag skulle ta mig till nu utan henne..
alla vänner jag haft har liksom..försvunnit nånstans.
och ditte är enda anledning till att jag alls orkar ta mig ut
om helgerna och ha nåt man kan likna med socialt liv.
stackarn får dock stå ut med mitt ält så gott som 24/7,
eftersom hon är med mig så gott som 24/7.

imorgon är det så kallad mor-dotter-tid
vi ska åka in till stockholm.
den riktiga anledningen?
jag behöver kläder då jag blivit för tjock för alla mina gamla.
också väldigt kul och peppande att se..

nej nu ska jag sova.
jag hoppas jag inte vaknar med ångest imorgon,
och jag hoppas jag får en bra förklaring med ursäkt också.
XoXo


Kommentarer
Postat av: andrea

jag försöker, men det räcker väl inte tilläckligt

2009-09-20 @ 04:08:57
Postat av: Saga

Åker du fortfarande till BUP? <3

2009-09-20 @ 11:59:39
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: correction

Ta hand om dig ! <3

.M.

2009-09-20 @ 12:47:43
URL: http://correction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback