puttipix

jag har legat i min säng och ätit chips och sett på stolthet och fördom.
jag hatar chips (eckligt!) och jag stoppade filmen hela tiden för det finns
väldigt mycket som är roligare att göra än att se på sånt
(saga jag gillar dig fast att du tycker sånt här är bra)

det är ungefär nu jag ska säga hejdå med tillägget;
KOLLA IDOL OCH HEJA PÅ ERIK
det är vad jag nu ska göra iallafall.
var är ditte?
inte med mig iallafall.. hon är med jonas och jag vågar inte vara med dem.
så mycket skäms jag.
ÅÅHHH definition av äckel - detta, denna, jag.

jahaja, dags för medicinering igen då.
bra jobbat fanny, typ ett år utan piller.
hejja!

XoXo


Kommentarer
Postat av: Little sister

heej på dig, varför piller?

kramar <3

2009-09-30 @ 20:46:20
URL: http://tuvajohannaelgenstierna.blogg.se/
Postat av: Little sister

heej på dig, varför piller?

kramar <3

2009-09-30 @ 20:46:56
URL: http://tuvajohannaelgenstierna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback