sing for the ugly ones

jag fick ett bra avslut på dagen trots den katastrofala starten.
ditte var återigen räddare i nöden,
ja hon och jonas då.
vi såg på idol, åt mat och gick ut på hund/rök-promenad
jag fick träna och jag säger det igen
- jag mår fan som bäst efter ett jobbigt pass på gymmet
lite utav polare med biffarna har jag blivit också,
en hygglig man visade mig små knep idag.
honom gillar jag.

imorgon ska jag se på film och prataprata med min fina gamla vän jesper
(eh, j.jesus?..)
och sen är det bara fredagslektionen kvar, på 45 minuter
sen helg hallelujah
blir självklart ditte jag spenderar den med,
det är iallafall vad jag vill.

fick skrivet artikel till engelskan också,
skönt.
och imorgon ska jag blir intervjuad av emil i 20 minuter inför klassen
mindre skönt.
och åhåhåh
tid hos åsa har jag ju imorgon också,
där snackar vi skönt på riktigt.

märks det att jag mår tusen gånger bättre när jag tränat?
XoXo - godnatt


här förs ditte intet ont anandes mot toaletten.. med huvudet före


Kommentarer
Postat av: ?

Du är snyggast i världen

2009-09-16 @ 23:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback