plus på ingång, visst?

fredagen den 25e september ska jag fotas av sohrab karakani (reporter på finest just nu, snart Vogue baby!)
med mig hem får jag ett proffs smink kit från face stockholm som sponsrar,
sminkar ska dock simone göra :D
efter lite tjat fick jag ta med mig en vän, och eftersom simone är fantastisk på
styling och jag inte träffat henne på hundra år så var det ett klockrent val!
plus att simone känner min katastrofhy så ingen sminkös behöver få
hjärtstillestånd mitt i alltihopa..
två olika redigeringar ska ge 3 portfolion i A3 - ett till simone där sminket framhävs,
sen ett till mig och ett tar sohrab med sig till New York och Teen Vogue
ska verkligen försöka äta bra tills dess.. träna och dieta mig
gud så bra det kommer gå..
men aja, jag hörde att plus-size modeller är på ingång nu?


Kommentarer
Postat av: y

grattis

2009-09-06 @ 21:16:23
Postat av: Amalia

GRATTIS!

Ps. sjukt snygga armar du har!!!!

Kramar

2009-09-06 @ 22:12:58
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur KAN du sitta här och säga att du är "fet" när du är så mager som de flesta människor aldrig skulle kunna bli?Vet du, det är så anorektiskt det kan bli. Om du faktiskt vore mullig, men du är inte ett hekto över smal. Du borde skaffa hjälp för att inse det Fanny, för du fattar uppenbarligen inte hur ledsen det gör mig att läsa det här. Det är en ren och skär förolämpning mot oss som blivit friska och ser normala ut, att du jämför dig med oss, eller ännu värre feta människor, när du är smal som ett streck. Jag blir så besviken.

2009-09-06 @ 23:29:01
Postat av: Anonym

Och att påstå att du är en fuckin "plus size model", det är fan det VÄRSTA! Har du nån jävla aning om hur en plus size model ser ut? Inte som dig, du är inte ens i närheten ska jag säga dig. Fyfan vad arg och ledsen jag blir över att se hur sjukt du tänker.



/Hanna

2009-09-06 @ 23:30:56
Postat av: michaela

GRattis! fy fasiken vad roligt!

2009-09-07 @ 09:24:35
URL: http://mikageda.blogg.se/
Postat av: ditte

Fanny är världens finaste flicka! <3

2009-09-07 @ 12:15:24
Postat av: Anonym

du är så jävla dum i huvudet som säger att du ska tillbaka till skiten, viktnedgång leder kanske till att du är nöjare dom få stunder du står framför spegeln, men annars då? du vet lika väl som jag att allt annat blir ett rent Helvete

2009-09-07 @ 12:57:46
Postat av: Lina

Jag önskar jag kunde säga grattis, men det kan jag inte, och idioterna som gjort det ovan..vet inte vad dom tänker med. Det här kommer bara sluta dåligt. Inte för att jag tror att du inte kommer klara av själva jobbet, men du kommer aldrig klara av att vara frisk i den här branschen. Hoppas du till slut kan inse det. Jag vet att du hatar mig för att jag skriver det här, men jag klarar inte av att vara tyst och titta på.

2009-09-07 @ 13:05:18
URL: http://linawall.wordpress.com
Postat av: Patrik

Det låter roligt!

2009-09-11 @ 00:34:22
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback