- it's not okey, it's OK

det kändes ju som lördag igår, eftersom jag höll ditts sällskap hemma
istället för att åka till skolan för 45 min samhällskunskap.
även om de 45 minuterna kunde varit bra, ekonomin sitter ju inte vidare bra..
meeen, vi sov länge och jonas kom också efter skolan (ja han var duktig)
vi bara tog det lugnt och när jonas skulle hem och "fixa grejer" kände vi för att handla lite.
det som stod på listan var grönsaker. och vatten.
hem kom vi med naturgodis, choklad, lösgodis, chips, dipp...och sallad!
jag och ditte åt kräftor (vilket tydligen luktar ett bra tag efter intag, typ nu fortfarande)
medan grabbarna (som nu förökat sig till jonas+lutte) skulle grilla och äta pommes frites, sådär manligt.
med bearnaise-sås, såklart.

sen slog vi oss ner i soffan och såg film, med antalet rökpauser.
vi fick sällskap av viktor och rasmus också, och mario cart wii hittades och spelades
(åh fina minnen, mario cart nintendo 64)

slutkommentar av denna kväll får bli luttes söta ord till ditte;
"jag har nog aldrig haft så roligt vid ett matbord!"

 


Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback