jävla fittbubblor!

söndag igen.
dvs snart skola igen.
ååååh jag vill inte.
rosendal och miljoner grejer att ta ikapp,
läxor och uppgifter jag inte fattar nåt av.
abitiösa, duktiga människor som bara kan allt.

men helgen har varit super,
och igår tog vi oss till bebe redan vid halv 6
och panka som vi var (ditte och jag alltså) så såg
vi till att bli bjudna på lite allt möjligt.
efter att jag fått mig två glas vin, en grogg och två glas champagne
var det rätt bra och vi rörde oss mot tåget.
kristina klagade på "jävla fitt-bubblor" som champagnen ju bidragit till
och det regnade och vi spekulerade i om jag skulle köra på tyska för kvällen,
vart inge.

väl på framfickan satte vi oss och det var rätt tomt, då klockan bara var 8.
men efter hand droppade det in allt fler människor att vara social med,
och ännu mer dricka intogs, och ännu fullare blev hon.
vid kvart över tolv blev det hemfärd och då var
det finfint att lutte lämnat pommesen i frysen.

idag väcktes jag av ditte som ville bli hämtad i knivsta för att komma
till mig och städa (inte många vänner som gör så inte, nä! för ditte är finaste)
så jag moppade in och vi handlade lite innan vi tog oss hemmåt för att fixa.
mamma kommer hem ikväll och jag ska överraska henne med skaldjursmiddag,
och jag hoppas hon vill se film och äta ben and jerrys med mig sen ikväll.

nej nu ska jag fan vara social med min bästa vän här va,
Xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback