03:18



som jag sagt så kommer jag snart sluta blogga härifrån, och nu har jag suttit i typ 3 timmar och designat. eller ja, jag måste ju lära om en del, eftersom mallarna ser annorlunda ut därifrån jag ska börja blogga. jag vill inte säga vilken portal jag valt ännu, för då kan ni tjuvkika (!?) och den är ju inte klar ännu. så nepp, vänta fint. tror att jag är klar för inflyttningen imorgon eller kanske söndag. och då hoppas jag ni följer med!! den här bloggen kommer ligga kvar, för jag ska inte göra samma miss som sist jag tog en paus.. det var för drygt ett år sedan, och jag hade bloggat i över 2 år från en och samma blogg - så får jag knäppen och raderar hela skiten. det var alltså under hela min värsta sjukdomstid, tex, och mycket mer därtill. otroligt dumt gjort. det kan jag ju inte göra nåt åt, men jag ska inte göra samma misstag nu. så roethlisberger.blogg.se kommer ligga kvar, bara inte uppdateras.

men klart ni följer med mig, visst?


Kommentarer
Postat av: Anonym

såklart! :D

2010-02-13 @ 10:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback