18:30

jag har faktiskt haft "fullt upp" idag, därav dålig uppdatering, om ni undra.
dagen började som vanligt nu för tiden med att mamma ringde och väckte mig vid halv ett "nu måste nog det lilla monstret ut, fanny! dags att gå upp" , och med det lilla monstret syftar hon inte på mig, utan på istra, vilket egentligen är rätt självklart men med hänsyn till mina mindre begåvade läsare ville jag poängtera det iallafall.

så efter en promenix, som snabbt blev på liv och död, då istra fick för sig att springa in i hästhagen där vår häst calippo galopperade runt. han hade ju lätt krossat en liten valp som henne bara hon befunnit sig på fel plats vid fel tidpunkt. jag fick iallafall in henne hel och fin och då sprang jag till bussen för att ha något att göra, åkte till knivsta och köpte semlor till ikväll, vi fick gäster (återkommer senare till vem och så). där träffade jag barndomsvännen nr 1 aka siri fågelfors. direkt jag gått på bussen hem får jag ett sms med förfrågan om hon inte kan komma förbi hos mig en stund. din nöt! så en timme senare återförenades vi och pratade om allt från tjejer med för mycket luft till ödet. mycket trevligt.

sen vid 5 kom psyko-teamet och min geniala plan jag kom på sist vi sågs går ut på : bjud på middag och ät långsamt hela timmen, så slipper du samtalen. planen gick i lås och det var alltså orsaken till detta sena "möte". väldigt god mat och semlorna som jag köpt till efterrätt orkades inte ens. men vem säger nej till en äkta gräddsemla om natten när man börjar bli lite hungrig igen? inte jag iallafall.

nu ska jag kolla vad som går på bio, imorgon ska jag äta nåt gott och sen mysa i en mörk biosalong med carita. barndomsvän nr 2.

jag återkommer förmodligen med mer spännande uppdateringar om mitt liv, heeerråå

ps: jonas kan du snella hålla ditt löfte och komsikomma för jag har inga cigg kvar och nu börjar det bli lite för jobbigt. ps2: nej förresten, jag har nog inget mer att säga. herrå igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback