21:37

jajajajajaja det finns alldeles för många som använder firefox, opera osv osv. jag beklagar att ni inte har internet explorer och kan se min blogg lika snyggt som jag :) MEN jag är inte så seriös med min blogg att jag installerar era program för att se hur ni ser min blogg?? dock håller jag på och gör om min blogg.. eller hur man ska säga. jag kommer konvertera till en annan bloggdomän inom måttligt snar framtid. när jag väl flyttat kommer ni inte behöva klaga mer, promiiise.

vidare till roligare saker. jag var på bio med carita idag, vi såg the men hwo stare at goats. underhållande och bra (snygga) skådespelare, helt klart sevärd! så, nu fick jag in en recension också. bra där. vi åt förresten mat innan också, om ni ville veta. på pinoccio, kebab. också värt. tips tips.

imorgon är det fredag och jag har inga vidare planer. på lördag åker mami bort och jag ska väl inte göra mer än att gå ut med istra och deppa. söndag är dagen då alla singlar grämer sig för att de är just singlar och alla par får för sig att visa sin kärlek. man uppskattar väl en bukett rosor mycket mer en annan dag, när de ges helt spontant, eller? men nej, nu ska jag inte vara sån, min ensamhets-ångest lyser igenom lite för starkt. vad jag ska göra på alla ♥-dag? jag ska på bio igen, med åsa. vi kommer sitta som ett lesbiskt par med alldeles för många års ålderskillnad och luta först åt höger, sen åt vänster för att se skärmen bakom alla pars pussande. kan nog också bli fint. innan det ska jag försöka få med mig siri och helal för en lika mysig middag som förra året denna dag, är ni på eller?

ja herregud, så här går det när jag kommer hem efter en dag utan bloggande. stackars er.
tjotjiing!

Kommentarer
Postat av: penny

Hej Igen



Jo jag designar bloggar på både blogg.se och blogger så visst kan jag hjälpa dig. Jo jag tar en liten slant för jobbet då det tar några timmar.



Men gör så att du maila mig dina önskemål, favoritfärger,ev tema på designen, bilder, text osv och berätta vad du kan tänka dig att betala så fixar jag en till dig ;)



[email protected]



2010-02-11 @ 22:17:56
URL: http://pinuppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback