morning sunshine

jag ser med fasa framåt, de kommande vekorna/månaderna blir inte lätta.
men det går. jag kan. jag har klarat allt annat jag verkligen velat, så också detta ska gå. jag måste intala mig själv att jag HAR saker att kämpa för, att det ÄR värt det, att också jag kan bli LYCKLIG.

när jag tvivlar som mest, säger jag mantrat åsa alltid drar när vi pratar om mina tankar i motsatt riktining, dvs att allt är hopplöst och skit. "tänker man en tanke tillräckligt många gånger så blir det en sanning". så, jag får tänka att det går, varje dag hela dagen - då blir det en sannning.

Kommentarer
Postat av: Emma

när jag var liten sa min lärare att man kunde lura hjärnan. det har jag gjort sen dess. men som tyra säger, fake it til you make it :) jag vet att det går.

hugs and kisses.

2010-02-01 @ 16:19:08
Postat av: Neverstores svenska fanblogg

Hej !

Du verkar som en tjej som skulle tycka om fräsch pop punk gjord av snygga svenska killar, eller ? :)



Jag driver en blogg som handlar om Neverstore, ett svenskt rockband som spelat tillsammans i tio år nu, släppt tre skivor och varit bl.a. på turné i Japan. Intresserad?

Kika då in på bloggen och läs mina konstanta uppdateringar med både nyheter och gamla nyheter om killarna samt rolig fakta och även information om andra liknande band. Jag laddar också upp en massa bilder, intervjuer och videor.

Du kommer inte bli besviken !



Kram på dig !

2010-02-01 @ 20:51:55
URL: http://neverstorenews.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hejsan, jag undrar om du gör designer? Om du gör det, skulle jag jätte gärna vilja fråga om en. :) Eller behöver man maila dig för det?

(:

2010-02-02 @ 11:32:06
URL: http://mwlo.blogg.se/
Postat av: ♥

Hej, skulle du kunna hjälpa mig idag? :) / m

2010-02-02 @ 17:20:25
URL: http://mpeterssons.blogg.se/
Postat av: ♥

det funkar inte att bifoga filerna, något är fel.

Lägg till mig på msn, så skickar jag dom ist.

[email protected] / m

2010-02-02 @ 18:27:43
URL: http://mpeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback