sms-roulette

på tal om sms (senaste inlägget) så kan jag passa på att be om ursäkt för de sms jag själv skickade för några veckor sedan, när vi körde sms-roulette. ni som fått dem vet ju själva.... bland andra dessa:

"ofta du sprider rykten om att mitt könsorgan ser ut som Gollum i sagan om ringen?"

"jag har haft sex med din pappa, sorry!"

"jag såg din mamma, shit vilken röv!"


och några som mina motståndare fick äran att skicka, jag ber om ursäkt å deras vägnar också:

"jag har diarré, kan vi mysa imorgon istället? :) pussar och smek"

"jag har ett problem... alla säger att jag luktar fiskmutta... tycker du också det?"


och sist men inte minst (bland de som av olika anledning är värda att nämna):

"jag har klamydia, hjälp mig sprida detta vidare"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback