todays drama

jag hatar sånt här. jag hatar saker jag inte förstår mig på. jag hatar rent allmänt att göra saker jag inte bara är bäst på från början. dagens jag-kan-inte-så-jag-vill-inte är att lilla ikonen för ljudet längst ner till höger är borta. otroligt störande och besvärligt, jag som dessutom har massa puttenuttiga filmer att se på om nätterna i min ensamhet. jag skulle vara enormt tacksam om någon kunde hjälpa mig med detta, som förmodligen är skitenkelt egentligen bara det att jag inte fattar.

mitt bästa försök var att gå in på egenskaper och där ska man ju typ kunna välja att "volym" alltid visas, men som ni ser här nedan så går det inge vidare att klicka i den... hjälp mig och jag kan.. baka en kaka, eller nåt. till dig, alltså. som hjälper, alltså.


Kommentarer
Postat av: JUDITH

läste att du gör gratis designer? är det sant? :)

2010-02-11 @ 14:36:25
URL: http://judithgrahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

om jag vore dej skulle jag ladda ner firefox och opera och sen kolla hur bloggen ser ut i båda. inte bra, du måste göra nåt.

2010-02-11 @ 17:24:57
Postat av: BeBe

jag vet inte med vista... men på xp så är det bara gå in på kontroll panelen, sounds and audio devices och sen klicka i "place volume icon in the taskbar" :) om det funkar så en kaka låter ju inte dumt ^^,

2010-02-11 @ 17:49:23
Postat av: Olivia

jag antar att du har provat att klicka på pilen åt vänster nere vid höger?

det kanske funkar om du avmarkerar knappen som heter 'dölj inaktiva ikoner'? jag vet inte haha men ja.

2010-02-11 @ 17:58:04
URL: http://blueintheface.blogg.se/
Postat av: r

ikonen för volym är ju där nere?

annars kanske du kan prova att gå in på anpassa vid dölj inaktiva ikoner och välj visa vid alternativen för volym.

2010-02-11 @ 18:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback