det var då ... det var fint

om jag fick önska en enda sak, vet ni vad det skulle vara?

inte att jag aldrig skulle blivit sjuk, för det är det bästa som hänt mig. jag tvingades gå igenom saker de allra flesta aldrig ens behöver komma i kontakt med. och jag fick göra det till största del själv, människor jag trodde var vänner vände ryggen och mina föräldrar skickade bort mig. jag lärde mig att inte ta något för givet, jag lärde mig att den enda man i slutändan kan lita på är sig själv. ensam ÄR stark. för släpper man inte inte nån kan ingen skada en heller. det lärde jag mig. och jag lärde mig uppskatta, jag lärde mig hur viktigt ödmjukhet är, jag lärde mig så mycket om mig själv.

nej, jag önskar att jag kunde resa tillbaka exakt ett år i tiden. det vore så ... underbart. jag skulle utnyttja allt det jag aldrig vågade utnyttja, jag skulle uppleva så mycket jag aldrig vågade uppleva. det finns absolut inget jag önskar mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback