17:20

blir fan trött på att driva den här sketna bloggen ibland, helt sjukt. får knappt några kommentarer och risken finns ju verkligen att jag blir missförstådd och dömd. samtidigt är bloggen enda stället jag verkligen kan skriva av mig, få "sagt" det jag känner och tycker. det mesta iallafall. jag är som jag tidigare sagt inte lika ältande "på riktigt".

men jag tappar det mesta mer och mer, och nu tror jag bloggen snart ryker också. jag har ingenting att skriva om. jag har ju ingenting längre. inget liv. vad hände med all den styrka och all den kraft jag hade? vad hände med hoppet och tron och glädjen och livet? jag tror inte att det någonsin funnits, faktiskt. man är nog rätt bra på att ljuga och luras om man lyckas lura sig själv.

linnéa sa alltid att hon aldrig skulle bli 15. hon tog sitt liv en vecka innan. bara liten parantes

Kommentarer
Postat av: jessica w

jag tror på dig fanny, våga tro på dig själv med

2010-02-09 @ 19:19:34
Postat av: Anonym

2010-02-09 @ 19:53:46
Postat av: Anonym

du har dina tankar, och det är jävligt intressant. faktiskt.

2010-02-09 @ 21:18:53
URL: http://kandusemig.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Det är en jättefin blogg du har, även när du inte skriver om "djupa" eller "viktiga saker så är det trevligt att läsa!

Stå på dig!

2010-02-09 @ 21:23:54
Postat av: Anonym

din blogg är den bästa jag följer!

2010-02-09 @ 22:05:37
Postat av: Nelmo

Jag älskar att läsa om dina tankar och åsikter. Du är en smart tjej! Hoppas även att du kan få lite lycka här i livet någon gång.

Kram

2010-02-09 @ 23:28:49
URL: http://certify.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback