01:14

har precis lagt på luren, pratat med jules i 3 timmar. åh vad jag gillar den tjejen. vi ligger på samma våglängd, som man brukar säga (vem fan brukar säga så? jag tror iaf jag hört att man kan säga så).

just nu sitter vi och skickar roliga, alldeles för bortglömda, bilder till varandra på msn.
kanske visas de här nån gång.. de flesta. nån. kanske.

nu ska jag se film, om ni undra. ciao!



liten update: jag blir allt lite rörd när jag läser julias ord om mig...

"jag är glad att jag känner henne. för det finns ingen som just den damen. hon är den tjejen man kommer ihåg ur ett helt gäng som kommer tillsammans på en fest. ni vet, Hon med det lilla extra, hon som man inte glömmer trots att man tog den tredje (femte) shoten för mycket."

att hon sedan avslutar det hela med detta, är ju nästan för skönt...:

ett annat sätt man kan komma ihåg den tjejen på festen är ju när någon skriker att hon ska dra åt heeelvetee. den brukar ju funka. eller har du några andra knep för hur man alltid blir ihågkommen, rötis? hihi"

rätt internt för oss c00la knivsta-people. men jag fick ju höra en heelt annan story om vad som hände den där kvällen (videoinlägg här), och vad säger man? jag säger mest bara HAHA. "det var en sån fest ingen egentligen vill till men eftersom inget annat hände så kom folk ändå.." - jävligt bra sagt ändå, j.

lots of love, f.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback