01.20 - tillägg

när jag i föregående inlägg nämnde ludmilla och linnéa insåg jag att det var någon vecka sedan jag var inne på bloggen, och gick in direkt. ludmilla har fått cancer.
jag kan säga utan att tvekan att ludmilla är den starkaste människan jag någonsin träffat. jag tror inte det är många som kan gå igenom det hon gått igenom och ändå fortsätta. jag beundrar henne något enormt, och jag förstår mer och mer varifrån linnéa fick sin envishet och styrka ifrån.

är det någon som klarar också detta, som nu lagt sig som grädden på moset, så är det ludmilla. gå in själva och läs. (om någon inte fattat de två ställena jag länkat på så är adressen: www.ludmilla.se)


bild lånad från linnéas minnessida


Kommentarer
Postat av: Fatso

Det går inte att komma in på Ludmilla bloggen :(

2010-01-12 @ 14:20:40
Postat av: m

Jo det går att komma in, om man kopierar länken till google (:

2010-01-12 @ 16:15:55
URL: http://mgraflund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback