18:03

okej, uppdatering för nu: jag har hämtat min dator idag, plus gamla hårddisken, ser just nu ut som om jag kan rädda allt, faktiskt. jippiehippie. ditte festar (ligger?) med chris brown i paris - vilken tur att han bara misshandlar kurviga mulatter - och jag saknar henne förfärligt mycket just nu. så mycket att jag fäller ett par tårar med jämna mellanrum, ont så ont, gör det. lina är nog bland jordens lyckligaste just nu, henne väl förunnat. och jag vill helst av allt bara spola tillbaka tiden 1 år, eller en månad och i så fall försöka lite bättre. såhär skulle det ju iallafall inte vara nu. nu skulle ju inte ens finnas. jahaja, dags att ta tag i middagen kanske?

Kommentarer
Postat av: isabella - djurgården - göteborgare

Allt bra ?

Just nu är de Djurgården - Brynäs. Vilket lag tror du vinner ? :)

2010-01-23 @ 18:22:48
URL: http://vaanilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låt bli att använda ord som mulatter. det är en rasism.

2010-01-23 @ 21:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback