19:25

intervjun uppskjuten tills imorgon, bara så ni vet.
sen kanske jules, siri och helul kommer förbi ett tag, bara jag uppnått ett måttligt stabilt mående så blir det nog trevligt! jag har saknat dem allihopa. siri, min gamla bästis som genomlevt allt från tuppkamsrocker-perioder till fjortisumgänge under tiden vi inte umgicks. och helal, typisk tjej-jag-var-rädd-för-i-sexan, men som visade sig vara en underbart fin tjej och vän. sist (eller först?) också julia. åh, vi hade en kort men intensiv vänskap förra året. hon brakade in och tog en stor plats i mitt hjärta.
varför skriver jag ens det här? antagligen för att ni ska notera och skriva ner också detta.


foto: surprise - jag

Kommentarer
Postat av: Conny

Det är bra med mig. Hur är det själv då? Jovisst, jag vet allt serru ;P

2010-01-20 @ 20:03:03
URL: http://connycat.blogg.se/
Postat av: Anonym

min habibi, miss you <3

2010-01-20 @ 20:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback