Är det nu jag borde sova?

alldeles för många tankar snurrar i skallen. för mycket för tungt för mörkt. jag designar istället. cs4 kostar 2000 riksdaler i butik, helt galet. good bless utorrent och hampus som kan allt vad koder och crack heter. imorgon hoppas jag på kinabuffé med efterföljande snabba cash. eric dumpar vi i salongen bredvid, går tydligen nån barnfilm också. idag kom jag på honom med lampan på huvudet under tvspelandet, det såg rätt lustigt ut. och jag filmade istra som är så fin så fin. jag saknar guc och nicklas och elin och johanna så himla mycket. förra året var dunder. allt bra som hänt i mitt liv hände förra året, inser jag nu. vänskap, framgång, kärlek, lycka, mål, styrka.

jag tror jag ska sova nu. god morgon

Kommentarer
Postat av: steph

11 papp om man inte haft photoshop innan ;D siiiic!

2010-01-24 @ 10:36:05
URL: http://pulsera.blogg.se/
Postat av: steph

som sagt, jag tror på dig.<3

2010-01-24 @ 10:48:00
Postat av: EMS

SV: hittade dig på designadinblogg.se o där stod det att du gör gratis, kostar det är jag inte intresserad länge. Klarar mig gott och väl själv då :)

kram

2010-01-24 @ 11:33:29
URL: http://ems.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstår hur det känns, jag har pendlat upp och ner 50 kg under åren. Å jag tänker inte försöka få dig att ändra uppfattning, att vara "fet" är nog mer känsla än verklighet. Och det suger, big time ärligt talat. Hur som är det din känsla och det är det verkligaste! Egentligen spelar ju siffrorna noll roll, för din lyckas skull. Det är lätt att säga men svårare att leva efter. Åh va luddigt det blev, hoppas du förstår.

Ang behandling osv, ja jag får hjälp. Bra hjälp. Fyller 23 i år och har varit sjuk sen jag va 15 år ungefär. Fick min första kontakt hösten 07 då min mamma lessna på äs och självskador osv. Är dock mästare på att manipulera folk i min omgivning så vinter08/vår09 bröt jag all kontakt för jag "ville koncentrera mig på studier". Lurade alla och det slutade med att jag kräktes upp allt, minsta lilla vatten osv för jag hade sån ångest. Sluta äta helt och tränade 24/7. Blev en zombie typ. Blev inlagd våren 09 och nu ligger jag som sagt på "normal"vikt stundtals. Hjärnan är dock inte riktigt med men jag jobbar på det. Har samtal, sjukgymnastik och dietist kontakt. Läkarsamtal och vägningar. Samt dvs from nästa vecka. En jävla karusell minst sagt. Är så sjukt trött på ångest och all annan skit, har underbar familj, vänner och pojkvän MEN alla vanor osv är svåra att bryta...

Vad har du för hjälp/vård nu? Är det någon bra kontakt du känner att du kan lita på? Vad är huvudsakliga problemen nu?

Ta hand om dig nu vackra flicka, var rädd om dig! KRAM

2010-01-24 @ 12:33:45
URL: http://thereseannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback