Ang. bloggdesigner

ville bara säga att nu kan jag inte göra fler gratis designer, de jag redan lovat att göra ska jag självklart göra klart, men vill någon annan ha så ja.. money money eller annan form av ersättning. och vänner hjälper jag såklart för att de är just vänner :) men jag hinner och orkar inte sitta i timmar och dagar med främlingars bloggar och inte få mer än ett tackmejl liksom. jag jobbar gärna med era bloggar, så bara ni är villiga att ge lite tillbaka så lovar jag att fixa en blogg så ni blir nöjda! jag funderar på att göra gratis bloggdesigner, och lägga ut här, men då blir det inte lika personligt och flera kan ju ha samma. så vill ni ha en egen - betala mig för arbetet och få en fin, personlig blogg :)
pris bestäms när både jag och "beställare" kommit överrens om hur mycket som ska göras, kan ju vara bara header eller en hel design - stor skillnad. men priset bestäms såklart innan jag börjar.

Kommentarer
Postat av: Margie

Vad kostar en bloggdesign då?

2010-01-16 @ 18:37:09
Postat av: Saga

Om du inte har något för mig (jag vet att du ofta är upptagen) så får du gärna fixa till min blogg. Jag fårstår INGENTING:)

2010-01-16 @ 22:15:29
URL: http://elidor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback