02:04 - jag gav upp för länge sen

lyssnade ens någon på låten jag la upp igår?
jag har en sådan hat-kärlek till sån musik. så otroligt vackert, och så sorligt. kan inte sluta lyssna på sån här musik, spelar ingen roll vilket humör jag är på, jag kan inte låta bli. jag börjar gråta ofta också. precis som med film nu för tiden. det var nåt som aldrig hände förut, förlorade min gråta-till-film-oskuld för ett år sen, och det berodde nog inte på filmen. sen dess har det gått utför, nu är jag i stadiet att romantiska komedier är de som får mig att dra igång en riktig jävla cry me a river-fest.

jag vet inte vad jag ska skriva om mer, jag har mycket "på lager", men det är personliga saker till stor del, och jag är så trött på att få anonyma kommentarer (jätteanonyma, big bad) som på olika vis vill trycka till mig lite. ni verkar verkligen veta vilka punkter som gör ondast, och eftersom syftet förmodligen är att jag ska ta åt mig och må lite sämre - grattis, jävligt effektivt.

hoppas ni får ut nåt
av att vara elaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback