Svarar på dessa redan nu

herregud, det finns människor utan någon som helst respekt eller hänsyn. jag är inte alls förvånad att jag fick frågor som dessa på frågestunden (alla av samma) och jag väljer att besvara dessa redan nu, resten kommer senare tillsammans med de andra. att du är anonym behöver vi inte tala om, vem är förvånad, när frågorna är dessa :

är din bror lite "efter"? han verar ju vara lite konstig för sin ålder.
nej han är inte efter :) han är väldigt smart

känner inte du att det berodde mer på dig än på bup-vården att de valde att behandla dig illa?
nej? jag var inte den enda de bahandlade illa. och med behandlade illa så menar jag inte att de slog mig, sa att jag var dum och ful eller liknande. de är smartare än så.

har du kommit över filip egerup?
haha jadå, det har jag.

känns det jobbigt att han stod ut med sin kk längre än med dig?
absolut inte, om du syftar på hans nuvarande flickvän så tycker jag om dem båda och tror bara de träffades vid en bättre tidpunkt och passar bättre ihop. inga sura miner där, alls.

kan du nån gång önska att ditte misslyckas med sitt modellande av avundsjuka?
så långt ifån! jag tror jag är gladare för dittes skull än vad hon är själv. hon håller det ju på en så bra nivå också.

tänkte du aldrig på hur det skulle gå för din mamma o bror om du tog livet av dig?
klart jag gjorde? men de positiva faktorerna övergävde de negativa.

om det istället var din mamma som mådde dåligt och försökte ta livet av sig, skulle du inte tycka det var egoistiskt?
absolut inte! det handlar inte om egoism någonstans. min kusin, min gudfar och en fin vän har alla tagit sitt liv, och jag är inte arg på dem, och jag tycker definitivt inte att de var egoistiska!?

hur kommer det sig att du bara kan ha en bra vän i taget?
haha, jag förstår frågan, och jag vet att det lätt uppfattas så. men så är det inte! jag har massa bra vänner. men det fina med riktigt bra vänner är att man inte behöver träffa dem var och varannan dag utan man finns för varandra ändå.

hur känns det att de intagna på dagvården tyckte att du överdrev och var pain in the ass gällande ditt tjat om "vanvård"?
jag gissar att du som frågar är en fd patient då kanske? jag berättade om vad jag varit med om där innan, för jag var där flera gånger, om de som var där några veckor av nån av gångerna jag var där uppfattade det som jobbigt tjat - jaha?? de slapp ju uppleva skiten också, de behövde bara höra om den :)

hoppades du på denna stil på frågorna bara för att få lite mer sympati?
haha nej, jag ville bara ha något att göra, få idéer till saker att skriva. sympati har jag fattat att jag inte får från personer som dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu vet inte jag vem det är som har frågat om det där med kk och så. men kan ju bara tala om att det skedde innan mig och det inte är jag! haha, nörd den är! men snällt svar fääännnyyyy! :)

2010-01-17 @ 22:43:46
Postat av: Conny

Fy fan vilka känslokalla människor det finns..

2010-01-19 @ 23:30:41
URL: http://connycat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback