shoe-chool

jaha hejhej hoho
natten var vild. iallafall i istras fall, hon hade nog jättekul. hon mest studsade och hoppade och bet och slickade. jag hade mindre roligt. vid 7 kom mamma för att ta ut henne innan hon åkte till jobbet. utan att överdriva kan jag säga att jag inte sovit en hel minut dittills. men sen fick jag sova, och vid tolv gick jag upp och åt ost och kex - världens bästa frukost. att äta det själv däremot, var inte världens bästa precis. och jag fick för första gången på snart 2 veckor extrem sakna-ditte-attack. att jag höll mig inom normalgränsen för saknad när ens bästa vän är i en annan del av europa - tills nu. nästan så jag började böla.

men jag har repat mig. och som alltid när jag är ledsen är bästa boten - inköp. vad det är spelar egentligen ingen roll, bara jag får något nytt jag kan rikta min uppmärksamhet mot så är det bra. idag blev det godis och skor. otroligt snygga skor. nu återstår bara mission: hitta kläder jag får på dig utan att se ut som ett XXXL-fetto. fortsättningar följer på den fronten, alltså.



Kommentarer
Postat av: ditts

Saknar dig!!!!! men snart ses vi :D gud vad jag längtar efter det!

<3

Älskar dig

2010-01-18 @ 22:12:02
URL: http://ditteerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback