Varning för ält och bilder

jag vill bara tillbaka. bort från det här. och nej hejda er med kommentarer,
jag vill inte tillbaks 2 år, men ett halvår. ett år kanske.
ÅH jag saknar det så mycket att jag spricker..

så mycket bra hände förra året, dvs hösten 2008 och våren 2009... :


jag fick äntligen börja skolan, gick ettan på GUC och träffade så fina och sköna människor


hittade stephanie på ett väldigt otippat sätt, och under det kommande året var vi oskilaktiga


många städer och platser runt om i världens besöktes, bland annat london



lärde känna julia, en fin så fin tjej, var tog du vägen?


jag kom upp på MIKAS hemsida och lärde känna bra, fina människor i de krokarna


blev bara bättre och bättre vän med lina, världens bästa lina.


fest och galenskap


hittade finaste ditte, på något konstigt men ack så tursamt sätt


upplevde bästa veckan i mitt liv tillsammans med min älskade kusin, yvonne och carita.


dagar, kvällar och nätter i andra städer, med nya underbara människor

om det fanns nåt, någonting, jag kunde göra för att spola tillbaka tiden - då skulle jag göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback