nu är klockan 00:00 och svaren kommer här



tar du några mediciner? isf vilka?
Nej, inga alls längre. Slutade med sista nu för två veckor sen då jag fick extrema biverkningar.

tycker du då att dom som är större än dig är riktigt tjocka?
Nej.

ser du ner på något sett på dom som är "större" än dig?

Nej? Precis som alla andra har jag en "drömbild" av hur jag själv ser ut, men jag tänker inte i de banorna när jag ser andra.

vad hände den gången då du fick åka ambulans till sjukhuset för ett tag sen?
 
jag hade svalt över 100 tabletter med en halv flaska vin och injekterat mig själv i armen.

Har du blivit "friskförklarad" från ätstörningar över huvud taget?

men gud - jaaa för femtioelfte gången

Kan du äta allt, eller har du kvar något som du inte kan äta pga ätstörning?

Jag kan äta allt och jag gör det också.

hur mycket vägde du när du var som sjukast?

42 kilogram.

hur lång är du?
174 cm

måste du ha nån som passar dej hela tiden? 
nejnej. Det hade jag bara de dygnen jag var på intensiven i december

arbetar du nu på att gå ned i vikt igen?
nej inte nu

kan du lägga upp bilder från när du var som smalast? hur mycket väger du nu?
jag har lagt upp flera stycken (kolla bakåt) och har fler. men min dator har som sagt dött och nu har jag nada. vad jag väger nu vill jag inte säga, så äckligt är det. Men jag blev frisk på 56 kg, när jag varit stabil där några månader kunde jag långsamt gå ner och fortfarande ha bra värden och vara frisk. Vägde väl 52-53 i somras – helt frisk.



haft nåt "seriöst" förhållande?

det förhållande jag haft var både förhastat och kortvarigt, men det jag kände var iallafall "seriöst"

varför bytte du skola i ettan/tvåan på gymnasiet?

ingen aning. det var bland det dummaste jag gjort i mitt liv. Jag trivdes i stort sätt bra, och jag klarade det bara bra. Jag ville väl mest "börja om", och först var det tal om jobb/skola utomlands, men eftersom jag inte precis var ute i god tid så blev det inget. Så det blev av någon orsak att jag bytte skola inom Uppsala bara, idiotiskt. Men det är ju en bra skola och bra klass där jag "går" nu, inte så, jag bara trivdes bättre på GUC.

Har du slutat skolan? isåfall ska du börja igen?

jag är sjukskriven. Om och isfl när jag börjar igen vet jag inte.

ska inte du och ditte till borabora?
haha nej, ett "jättekul" skämt. Vi var dock sugna på att åka nånstans, så vi kikade på resor. Hittade inget vi tyckte om som vi dessutom hade råd med, så vi letade upp ett "drömresemål" istället. Förövrigt håller min pappa hårt i sina pengar.

vad gör du på dagarna?
jag sover, äter, fotar, redigerar, designar bloggar, tar ut och leker med min hund, skriver.. jag försöker göra saker jag tycker om, för att distrahera mig från att tänka eller göra dumma saker.

vad har du för framtidsplaner/drömmar?
just nu försöker jag ta en dag i taget, men förut var drömmen något i stil med: älska, leva, njuta. Jag tror väldigt mycket på ödet, det som ska ske det sker, det andra var bara inte meningen skulle bli av.

vad lyssnar du på för musik? 
som jag och en fin kille kommit fram till: en bra låt är en bra låt, helt enkelt. Jag lägger upp min spotify-lista här nån gång!

hur träffades du och ditte?
oj, måste nästan tänka lite innan jag svarar här. Det var oktober för ett år sedan och hon läste tydligen (!?) min blogg. Det var många elaka kommentarer och Ditte skrev till mig och erbjöd sig att hjälpa mig spåra ip-adresserna, då hennes pappa jobbar med sånt. Jag visste vem ditte var, men det är ju en ålderskillnad på 3 år så vi gick aldrig i skolan tillsammans (hon slutade högstadiet innan jag ens han börja, osv) . Vi bestämde oss för att ses och bara umgås, se film och prata typ. Sen umgicks vi lite då och då, men inte mycket, och pratade på msn och liknande. Hon flyttade ner till Linköping med sin pojkvän och i somras var jag där några dagar. Jag vill nog påstå att det var under dessa dagar vi ”hittade varandra”, och sen dess har vi träffats i stort sett varje dag.

har du någongång haft en hemlig beundrare, av vad du själv vet om?
 
haha ja det har jag faktiskt, fast fick ju höra det rätt nyligen, dvs ett-två år senare.

har du nånsin önskat livet ur någon, isf vem?

ja (och ge mig inte skit för att jag är ärlig nu, jag sa att jag skulle svara på allt) och den någon är uppenbarligen mig själv.



var dina föräldrar tillsammans nån gång när du var liten?

ja, mamma flyttade hem till sverige med mig när jag var 3 år, så tills dess.

hur länge har du använt photoshop?
Inte så länge, ett-två år max. och jag använder det ju inte till retuschering, bara redigering.

i vilka länder har du varit?

Schweiz (såklart), Tyskland, Frankrike, Italien, Österrike, Danmark, England, flera olika öar i Grekland, Spanien, Turkiet, Tanzania. Plus Åland.. (antar att några timmars mellanlandning inte räknas va?)

har du använt droger? om ja, vad?

nee inte än. men medicinerna jag tog var ju starka, och de flesta, Stilnoct, tex. går alldeles utmärkt att bli hög på. Plus att de är väldigt beroende framkallande. Men jag tog dem aldrig med mål att bli hög.

när förlora du oskulden?

Hm.. april, alltså ungefär 9 månader sen

Sen kom det mest efterblivna frågor, men eftersom jag lovade att svara på allt så kommer de upp.. helst hade jag tagit bort dem, men många har redan sett dem och det skulle säkert dra igång en elaka-kommentarer-attack om de plötsligt var borta. jag fascineras av hur ni orkar, är det verkligen så kul att skriva så? efterpubertala retards.

När onaner
ade du sist?
för länge sen!

Hur ofta onanerar du?
inte ofta

Har du någon ovanlig sexuell fetish? 


Hur ser din frisyr ut i underlivet?
variation förgyller vardagen

Sticker dina innre blygläppar ut litegranna, eller har du täckande yttre blygdläppar?
herregud, att jag inte tar bort de här frågorna ska jag fan ha cred för! eller kanske skäll? hursom, helt ärligt, jag vet inte ens. inte så jävla motiverad att kolla efter.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Super bra svar Fanny men de där sista frågorna var ju bara sjuka och förnedrande, vem fan frågar sånt? Starkt att svara iaf men du skulle lika gärna ta bort dem, idioten som frågade är inte värd att veta! :) Kram /J

2010-01-21 @ 10:25:53
Postat av: Anonym

Vem blev du av med oskulden med?

2010-01-21 @ 19:24:57
Postat av: Anonym

eller hur VEM, omständigheter mm?

2010-01-22 @ 01:28:17
Postat av: Annika

Men vilka jävla idioter det finns. Bara för du säger att man får fråga vad man vill betyder det ju inte att man ska tappa all respekt. Tycker verkligen om din blogg och beundrar dig för att du orkar med alla retards.

2010-01-22 @ 20:41:05
Postat av: Anonym

haha vilka retards!! sjukt kränkande! jag är 22 år, fyller 23. sex är absolut inget "hysch hysch" men vem som tog min oskuld är inget jag känner att jag vill/behöver basunera ut för hela internet. vad jag vill ha sagt är att du inte ska känna dig tvungen att svara på sån skit!! och ang äs och depr. osv. jag lider med dig, det är ett helvete som ingen förtjänar. men jag tror även på dig, trots att jag inte känner dig så tror jag på dig. du verkar va satans stark, verkligen. och även om livet kan vara sjukt mörkt ibland finns det ändå saker att leva för, tro mig. tålamod bara, jag har precis insett varför det är värt att bli frisk. saker förra året vände allt och nu är det bara arbetet kvar. men motivationen finns! hitta din också!!

2010-01-22 @ 22:56:28
URL: http://thereseannamarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Massa cred ändå, jag hade lackat och bara skitit i det tror jag!

Jag förstår, vikten är en jävlit känslig historia. Tveksamt om man någonsin kommer bli nöjd med den. Och ångest känns mer som regel än undantag nu för tiden.. Önskar jag hade något hemligt recept på nån asbra medecin mot all skit men ärligt talat är jag på exakt samma ställe. Jag är inte ur varken äs eller min depr, visst pendlar jag i vikt och är stundtals uppe på någon slags normalvikt, och visst att jag har endel ljusa stunder. Men det kan inte vara allt, jag tänker inte nöja mig med det. Det måste finnas något annat. Jag har insikt och motivation, arbetet ur kvar. Hur har du det med allt sånt? Har faktiskt följt dig ganska länge och förstått att det blivit värre? Gud vackra flicka, jag önskar dig allt gott. Innerligt önskar jag att du fick se vad jag ser!

2010-01-23 @ 17:24:19
URL: http://thereseannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback