26 januari 18:31

designen till cornelia funkar inte bra i firefox? this is why we use explorer, hallå?

min dag som började 1 har spenderats med emelie. först förlorade jag min subway-oskuld. alldeles för sent, jag inser nu hur många goda måltider i form av grillad kyckling-macka jag bytt ut mot typ, vanlig mat. men ja. sen tog vi en sväng till gränby för att.. fördriva tiden, mest? för sen skulle vi till elgiganten och köpa en systemkamera till emelie. jag kikade lite på blixtar - 3000 kronor för den jag vill ha. jag är superduper sugen på den här kameran, så jag saknar bara... pengar? jag tror jag flörtar lite med jonas (säljare av kameran och vän) och framför allt - pappa. jag hatar riksnåla människor. hur många jular/födelsedagar har inte gått utan minsta lilla present från papsi? MÅNGA. så bortskämd är nog det sista jag är.

aja, nu ska jag fixa och trixa lite. chilla och pilla, typ. heeeerråå

FÖRRESTEN! jag har fått ett jobb :) fota och designa en hemsida till en sångpedagog/sångerska i sthlm. ska ev. in och fota henne under lektion + gig på fredag. om jag hittar sisådär 20 sångpedagoger i behov av en hemsida med foton så betalar ju det kameran :D fett bra plan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

explorer kan inte alls användas av alla. det kan firefox och opera. macanvändarna har safari. din sajt ser bedrövlig ut i alla dessa webbläsare.

2010-01-26 @ 19:47:40
Postat av: cinnamon

Se bara... Rätt riktad beslutsamhet kan leda till väldigt bra saker. Typ PENGAR!

2010-01-26 @ 20:38:22
URL: http://cinnamonjournal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback