gamla tider coola tider

i sexan var jag en typsikt "har blivit mobbad och ska nu visa hur cool hon är"-tjej.
neej, var jag det? jo det var jag nog. jag älskade avril lavigne, green day och vanilla ninja, fast det tillhörde nog inte den coola imagen jag ville ha, snarare tvärt om. men jag gillade det!

det är inte många som vet vilka vanilla ninja är tror jag, men i schweiz var de rätt stora, då iallafall. så det var där jag snappade upp deras musik. precis som jag fann tokio hotels musik så, långt innan sveriges fjortis/emo förbud paxade dem som idoler och alla andra som faktiskt gillade dem fick låtsas motsattsen för att inte bli offentligt förudmjukade och klassas som just fjortisemo.

men, här har ni lite vanilla ninja. jag är måttligt impad av dem nu, men ja, det var över 5 år sen (får skylla på den!)

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, äntligen. Började också lyssna på tokio hotel väldigt tidigt. sedan då alla överdrivna ungar började lyssna på dem blev det inte samma sak längre ._.

2010-01-03 @ 23:47:39
Postat av: K

Ååh, jag hörde en låt med dem när jag gick i sexan som jag tyckte var skitcool! Måste kolla upp vad den hette, haha.

2010-01-04 @ 02:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback