efterlyst tips

har fått lite hintar om att skriva om bloggdesign, visa och länka.

jag visar jättegärna hur jag gjort - så fort jag har photoshop igen, så jag kan göra en bra och tydlig bild på de olika stegen, både i bloggdesign och i redigering av foton. tills dess blir det enklare tips, och det första är såklart att gå in på den här bloggen och lära sig själv. där finns alla grunder och hjälp till att fixa en snygg blogg.

men - tipsen gäller blogg.se , inte typ wordpress eller så. och snygga headers gör man ju själv, för att sedan "koda" in den i bloggen. som sagt, det tar lite tid, några timmar/dygn om man inte kan så mycket, men det är jättebra hjälp att följa stegvis, bra förklarat och även bilder och videor.

vill ni "få hela paketet" utan att behöva göra header, ändra tusen koder, lära sig hur och var, så hjälper jag gärna till. kontaka mig isåfall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback