femte januari tvåtusentio

jag håller knappt reda på vilken dag det är, alla dagar ser ändå likadana ut nu för tiden. söndag, onsdag eller fredag - samma grej liksom. snart var det 3 månader sen jag var på fest, det är väldigt många "likadana dagar". men ja.

idag är det tisdag, och jag har varit på akademiska sjukhuset större delen av dagen. massa biverkningar av onödig medicin. jag blev tvingad av min läkare att åka in och kolla upp och ta prover. lika onödigt som allt det andra de tvingat mig till. men göra det, ja det fick jag ju uppenbarligen. hemma nu och inte en tablett till sväljer jag, även om de påstår att det inte beror på dem. mm precis som allt annat de sagt de senaste 4 åren.. inget har visat sig vara korrekt efteråt. jag måste börja lyssna mer på min intuition fan.

nu har jag sett paradise hotel och bölat lite lagom över att annelie fick åka.. att christoffer ger henne sin klocka sen också, gosh.. fast jag tänker mest på turkiet när louise fick furkans silverarmband.

nu satte jag precis på 10 things i hate about you. det var nog första filmen jag såg med Heath Ledger, den är lagom mysig och söt. så nu ska jag kolla och drömma och sen glömma för att till sist kunna sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback