imorgon...

jag börjar bli lite trött nu... emelie snarkar som en gris (en söt sådan, givetvis) här bredvid och jag kanske ska vara pigg och alert imorgon, har ju möte med psykokvinnan. åh jag älskar mitt liv. ska nog ställa in mötet, jag känner ändå bara att vi dö-jobbar. hon kommer hit när hon kan göra annat för andra, jag sitter och har ångest över det faktum att hon är här och att jag borde leverera något vettigt.

annars ser planen rätt fin ut för morgondagen, leka vidare med emelie som är ledig, vi funderar på att dra in till subways igen (läs: jag funderar på hur jag ska få henne att åka med mig och bjuda på rabattkupong) och kanske kika i affärer och sånt gött. på tal om gött - göteborgare. och på tal om göteborgare - christoffer och andreas i PH. och på tal om dem - shit vad gött nästa avsnitt är. synd att man inte kan se de tre sista också..


IALLAFALL: imorgon ska jag visa hur jag redigerade denna bild:

                  < TILL :  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback