"jag trodde du skulle slänga dig på golvet helt hysterisk"



- mammas kommentar om när jag fick beskedet om förlusten.

alla mina bilder, alla mina program, alla filmer, alla filer, alla texter - ALLT är borta. min dator är död och de tror inte att det går att rädda nåt. BUHUU jag vill bara skrika och gråta och spola tillbaka tiden och spara över allt på en hårddisk. meeen det kan jag ju inte.
herregud. det är som om en konstnärs galleri eldas upp, som en sångares alla inspelningar kastas i sjön - det är åt helvete. (nästan så bra är jag som fotograf.. eehe men ni fattar)

nu ska jag fota. FÖR DET KAN JAG IALLAFALL FORTFARANDE. men ni får inte se. FÖR MIN DATOR HAR AVLIDIT. min fina lilla dator, som jag faktiskt döpte till nåt, men till vad har jag glömt, har varit med om så mycket. den var med mig när jag var inskriven, den har följt med på många resor, den har sett varenda en av mina bilder, den har fått spela all musik jag lyssnat på. ÅÅH jag känner mig dumpad. jag är en änka. en rutten ful dator-änka.


Kommentarer
Postat av: amalia

nej, gu vad hemskt! :( men bilderna du har lagt upp på bloggen finns väl fortfarande?!

2010-01-02 @ 21:54:08
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: hampus

Nej, hur gick det till? :(

Och vem gav beskedet om att det såg kört ut?



ingen hacker men dock tidigare bevisligen lite nörd, ^^



om inte annat är det ju dessutom en anledning till att hälsa på dig utan det skulle kännas konstigt.



/mvh

2010-01-03 @ 20:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback