Just det

igår ringde en snubbe från dit datorn skickats, och jag får tillbaka datorn med en ny hårddisk, för tydligen var det inget fel på datorn utan bara hårddisken. så jag ha snart en snabb, bra dator som jag kan jobba med alla bilder på och designa bloggar med. ang bloggdesigner så bärjar det droppa in beställningar och jag funderar på att ta litelite betalt, för det tar mycket tid och så.. vissa har ju varit snälla och erbjudit sig att ge något tillbaks, men jag borde nog sätta några kronor på kvittot känner jag. men till det jobbiga - det är ju trots allt på hårddisken allt finns. alla mina foton, semester- och festbilder, alla texter, början på min bok, filmer... allt finns där. så jag tjatade lite på honom och till slut kom vi fram till att jag får hårddisken hemskickad också, köper en så kallad "docka" och kopplar ihop den med dator. då är det ungefär 50/50 chans att jag får upp som en mapp med allt som finns på min gamla hårddisk. uhuhu, jag kommer inte våga koppla in den i rädsla att det inte funkar. men ja, nu har jag uppdaterat er om det, känns ni er tillfredsställda? det hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback