Kärlek från Paris

Jag tog mig friheten att gästblogga!!
Öm ja Hej Ditte här!
Ville mest bara skriva och säga att Fanny är finast och bäst, ni som inte tycker det kan stoppa upp nått i ***** :)
Mest av allt ville jag skriva och berätta att jag saknar dig nått fruktansvärt mycket Fanny..
Och gulla med istra vill jag ju göra, super mycket.. med dig med för den delen!
Hjälp vad jag skulle behöva dig här, jag kan ju verkligen inte laga mat. Idag när jag skulle göra middag ( fiskpinnar och stekta grönsaker) gick det inte så himla bra. Jag åt råa/kalla fiskpinnar med vattniga grönsaker. Fyfasiken, nej Fannys mat är saknad! blir hungrig bara jag tänker på det. stackars mig :(
Nu ska jag kolla upp alla adresser till morgondagens castings.

I Love u, Jag älskar dig, je t'aime mest av allt ..

Puss och kram från din DITTS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback