kolla vad som fanns i min inkorg på fb idag..:

Hej! Jo, hehe, det är så att jag läser din blogg dagligen och har verkligen blivit berörd! Jag har nämligen också haft stora, väldigt stora problem med ätstörningar.. hade kontakt med sjukhus och allt sånt skit! Och det du skriver, hur du kämpar/kämpade med att komma tillbaka är hur starkt som helst! Jag har sagt upp kontakten med kliniken för två år sedan nu, men fortfarande finns det tankar kvar som svider.. Men min poäng med det här var att du ska veta att jag tycker att du är hur stark som helst! Som kan stå upp och vara stolt även om nedlåtande kommentarer kommer upp, du är stark! :) Och har även inspirerat mig till att fortsätta kämpa! Tack :)

gud vad glad jag blir av sånt här! tacktacktack, och du ska veta att jag (helt sant) addade dig för att jag såg en bild och tänkte "shit vilken snygg tjej!" (jag brukar adda snygga tjejer, för jag är lesbisk).

det påminner mig om när jag satt på bussen från GUC in till stan för drygt ett år sen. en söt, blond tjej tittade vääldigt mycket på mig, haha. jag försökte ignorera det men det var faktiskt rätt svårt. hon såg dock harmlös ut och det fick mig lite lugnare (dvs jag hoppade inte på henne och skrek "VAD VILL DU" - det är annars såå jag.)
hursomhelst, hon skrev till mig samma kväll eller om det var nästa dag, och sa att hon läser min blogg och blev paff när hon såg mig i verkligheten: "som att se en kändis typ haha" var orden hon använde. HAHAH jag menar det, bara 999 000 läsare att charma innan man kan mäta sig med kissie då!

Kommentarer
Postat av: Helena!

Hihi, you go girl! :)

2010-01-27 @ 21:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback