lina, till dig från mig...

jaa, nu finns den äntligen på youtube också! så har du inte repiga skivan med dig överallt så duger internet för att höra vår fina fina låt.. vad tänker vi på? jag tänker på dig, körandes litelite för nära bilen framför, med en svart spetsig mössa, utstickande öron, högsta volym, studsande på pedalerna. åh, vad jag gillar det.

MÅNDAGSFEBER - så jävla braaaa !! lyssna på hela, den öh, utvecklas.

visste inte vad jag skulle ha för bild eller video.. så blev
bilden från veronica maggio konserten på oss två stollor.

Kommentarer
Postat av: Lina

MÅNDAGSFEBER!

2010-01-14 @ 00:19:08
URL: http://linawall.wordpress.com
Postat av: Rebecka

sv: tack så hemskt mycket, ni värmer något otroligt. på riktigt, blir helt blown away och vet inte vad jag ska svara eller hur jag kan tacka. TACK.. på riktigt, det enda jag kan säga. Blir så jävla glad.



Massa massa kramar!

2010-01-14 @ 07:37:35
URL: http://rstahl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback