min lilla puppy


jag sitter ensam hemma. mamma, eric och istra är hos vänner på middag.
åh vad jag vill ha henne här i mitt knä och pussa på.

igår var en bra dag, iallafall kväll och natt. emelie och jag fick efter många om och men till supergoda inbakade taco-pizzor, att rekomendera! sen såg vi let's dance lite halv slappt med diverse "gå ut och ta frisk luft"- pauser som mamma säger i ren förnekelse till sig själv. sen låg vi uppe och pratade till närmare fem - det var mindre skönt i morse. och idag har vi tagit en tripp till gränby centrum och utnyttjat emelies presentkort, plus sprungit genom ikea på vägen hem.

tips: jag funderar på att se scary movie nu på femman, om det är någon annan som är lika flottig som jag och sitter hemma för typ 100 helgen i rad. tipset var alltså att filmen går. jag vet inte om den är bra, för jag tillhör minoriteten som faktiskt inte sett dem. bara 3an, av någon anledning. i tierp, av någon ännu konstigare anledning.

tierp - världens ende

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej! Jag skulle behöva din hjälp igen Fanny gällandes design, denna gång en design för en blogg i blogg.se´s nätvärk! Tänkte sprida mina smycken den vägen också. Vill du hjälpa mig så vore du underbar, du får gärna kontakta mig på [email protected]! Tusen tack, kram på dig! // Jennifer

2010-01-09 @ 22:46:46
URL: http://www.jfr.webb.se
Postat av: ditts

I miss u call me snälla.

Älskar dig!

2010-01-09 @ 22:50:51
URL: http://ditteerikssson.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Det där om tierp är ju såå rätt, och "friskluftspauser" går nästan alla på ^^

2010-01-12 @ 17:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback