nu..

nu sitter ditte på flyget. på väg bort från mig. jag har inte riktigt fattat det än, är väl som med min fina dators död - det tar ett tag att smälta och sen smäller det. men jag hoppas jonas tar sig i kragen, jag hoppas siri och helal är sugna och jag hoppas tiden går riktigt snabbt.
ditte var här i morse, kl halv sex. då var jag så inte vaken. men hon hittade sin present utanför min dörr. eller presenter, var det väl mer. den första öppnas på planet, sen en varje vecka. jag är sån present-nörd så det är helt sjukt.


JAG HEJAR PÅ DIG!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska hon göra?

2010-01-06 @ 16:00:01
Postat av: helal

JAG ÄR ALLLTID SUGEN :D eller på vadå .. hihiih

2010-01-06 @ 20:46:33
URL: http://device.blogg.se/
Postat av: saaj to the raaj

siri är dundersugen! :D när kör vi, imorgon?? hihi

2010-01-06 @ 21:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback