Ur gamla dagboken, 23 Februari 2008

Jag sov hemma i torsdag, ska sova hemma inatt och jag ska sova hemma på måndag igen. Så lite ökning blev det iallafall. Det enda negativa med att sova hemma är att då kan jag ju inte spy, vilket jag kan här. Men jag har kommit på en grej, jag ber taxin stanna på en mack på vägen hem för att "gå på toa", men sen spyr jag istället. Det har funkat bra hittills... Får se hur det går idag när jag åker hem vid halv två. Jag tycker jag ser ut som en jättebebis i ansiktet, att jag liksom svullat om kinderna. Det är jättejobbigt och jag hatar det. Jag vill inte se mig själv i spegeln, jag blir bara så ledsen. När jag säger det till mamma blir hon bara arg. Men jag får panik, vad ska jag göra?!

/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback