vet ni...

..jag kommer vara dålig på att uppdatera i ett par dagar :(
och jag vet att ni bryr er!! (visst?) men vill någon hjälpa till så donera en dator till mig, min har verkligen dött. trodde inte på det först men jo - den är död. den är minst lika död som brittany murphy och pojkbandstrenden.

gårdagen var rätt soft ändå, försökte somna vid 10, men gick inge bra. kan ha berott på min "inre stress" som de kallar det, eller kanske kanske på de vilda damerna nere i köket. vet inte riktigt vad jag ska skylla på.
ikväll vill mamma gå på bio, jag är tveksam, för bio innebär uppsala, bio innebär andra människor, bio innebär osäkerhet och ångest. men jag vill ju se filmen. kanske ska fråga mamma om vi kan gå imorgon istället? låter som en bra idé. så gör jag. nu. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback