inlägg : 2

godkväll,
jag får just i detta nu min tatuering skissad (kommer bli mycket fint)
och annars är jag bara allmänt trött. jag har gjort mycket idag.
men att jag städade mitt rum i 5 intensiva timmar (inklusive dammning av alla hyllor och bord + dammsugning) det var nog det mest imponerande, visst?
jag tänkte sova nu, iallafall tidigt. misstänker att min plan inte kommer följas,
men det vore bra eftersom jag går lång lång dag imorgon... uschi.
men förhoppningsvis får jag mysa med antingen lina eller steph sen efter,
det är ju rätt motiverande iallafall.

sist blir det några bilder från rom, godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår inte vad grejen med att göra bilderna mörka? det ser inte proffsigare ut, om det är vad du är ute efter, överretuscherat! alla bilderna är sneda! :@

2009-04-27 @ 11:57:42
Postat av: fanny

de är inte alls mörka, du har nog en dålig skärm :)

och jag gillar dem så!

2009-04-27 @ 12:18:57
URL: http://roethlisberger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Suuuuperfina bilder!! är det du som tagit dom?

2009-04-28 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback