att jag ens bryr mig

gårdagen var bra. mycket bra.
jag och ditte tog oss en tripp till linis-finis senare,
det var också trevligt.
även om jag var väldigt trött och kanske mest liknade en zombie.

idag har jag efter alldeles för lite sömn tränat, packat upp massa till vårt
nya fina kök, hängt massa tvätt ute (sommarkänsla wiho), hjälpt mamma,
handlat mat och nu sitter jag här.
ska snart iväg till knivsta igen, äta sushi (igen) med andrea och sen mysa hemma hos henne.
ev fest, men just nu känner jag inte för att festa alls.
trött, ful och äcklig är mer passande ord än full, glad och rolig.

imorgon är min sista sverige-kväll innan jag sticker till papsen.
gud vad jag saknar honom. och liz. och farmor och farfar. och linda. och alana.
och chokladen. och osten.
och vår pool och värmen.
och alla hundar att mysa med.
det är det enda nattliga sällskapet jag får.
och det passar mig fint, dem kan man alltid lita på.
pussas mer än gärna och dumpar mig inte för någon annan tjej i heeela världen.

imorgon är en dag, som jag minns.
ett år sen precis.


jaa... så såg jag ut den 16e juli för ett år sedan.
jag vill inte att det ska bli 16e juli imorgon,
alldeles för mycket kommer göra ont.
alldeles för ont.
och det värsta är att det är så otroligt löjligt att ens minnas.
att jag ens bryr mig.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ser ingen skillnad från då till nu?

2009-07-17 @ 18:30:26
Postat av: fanny

tack, precis vad jag INTE ville höra..

för jag antar att du syftar på kroppen, och sådär vill jag INTE INTE INTE se ut.

jag syftade på något som HÄNDE den 16e juli förra året, inte hur jag såg ut..

och skriv ditt namn herregud.

2009-07-18 @ 12:36:01
URL: http://roethlisberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback