torsdag 21:57

slappt i soffan med kilovis godis
efter sushi-mys med mami framför idol.
jag försöker fatta engelska grammatik
och så en dagens till ditte och jonas som ringde max 10 minuter
efter att förra inlägget las upp för att boka mig ikväll,
gulle dom liksom.
tyvärr var jag tvungen att avboka då jag insåg att en kväll med dem
blir ju till en natt som ju blir till sovmorgon imorgon vilket jag inte hinner.
åsa ska pratas med och träna ska jag hinna och plugga bör jag hinna.
ska är viktigare än bör, dock.
sen väntar ditte och jonas och ev utgång eller fest eller nåt sånt.
jaaa ibland är det fint det här.

XoXo - och ja vi är döseriösa i videobloggen, såklart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Fanny, har följt din blogg av och till. Är imponerad av hur bra du kämpar. Men jag får inte ihop hur du kan vara så himlans smal när du äter godis och glass hela tiden, kompenserar du genom att träna som en tok? Hoppas du inte tar illa upp av att jag frågar.

Älskar förresten alla dina bilder, du är vacker!

2009-09-24 @ 22:50:43
Postat av: fanny

hejhej anonym,

vad kul att du läser, fortsättgärna med det :)

jag kan säga ett: ag ärinte längre särskilt smal tyvärr.. men sen är det så att jag efter anorexin har en rätt hög förbränning och kan och måste äta mer än de flesta. sen tränar jag rätt mycket, eller jag vet inte hur mycket det är egentligen.. vissa säger normal vissa säger lite. men jag tränar 5-7 ggr i veckan på gym, och cyklar ofta 5 km fram och sen 5 km tillbaka därifrån.

men jag äter mer än jag förbränner, större input än output, helt enkelt. och därför är jag nu småmullig. det gör ont som satan.

2009-09-24 @ 23:13:08
URL: http://roethlisberger.blogg.se/
Postat av: Mergime

sv: Du menar Linnea, ludmillas dotter va?

hennes blogg läser jag och allt det där, har gråtit jättemånga gånger när jag läst. det är fruktansvärt det som har hänt. Det har också fått mig att kämpa det lilla extra. men jag vill bort från allting

som du säger, men mest av allt är det demonen INOM mig som vill dö, egentligen inerst inne vill jag inte det. Det är riktigt jävla jobbigt,man vet ju fan inte vad man ska göra !! jo kämpa som alla säger,men när man har passerat gränsen så funkar det inte längre..

btw så beundrar jag din styrka också

så långt du har kommit, har följt dig länge veettu :$ :)

kramar

2009-09-25 @ 17:17:23
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Du är inte småmullig Fanny. Du ahr ingen jävla aning om avd du snackar om. Hur orkar du fortsätta tjata? Jag blir så jävla trött.

2009-09-25 @ 21:42:48
Postat av: sarah

Fanny, seriöst. Småmullig? Ok. Då är väl jag smällfet då. :(

2009-09-26 @ 21:06:34
URL: http://underbarasarah.blogg.se/
Postat av: Amalia

Har en fråga om det du skrev om att du har fått hög förbränningn efter anorexin. Är det något speciellt för dig eller ngået som alla som haft anorei får?

2009-09-26 @ 22:38:51
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback