ännu en eric-klassiker

jag sitter som sagt vid gamla datorn, och herre, här finns det guldkorn att finna!

sommaren -07 var vi på kefalonia (grekland). det var en extremt varm sommar och när vi lunchade på stranden var vi ju alla väldigt snabba med att beställa något kallt. ja, alla förutom eric då. han kollade menyn och sa när servitören kom ; "one hot chocolate please" . artigt och fint, men varm choklad i 40-nånting graders värme? det är eric i ett nötskal. när vi alla stirrade på honom sa han såklart bara "vadååååå"

det var förklaringen till denna bild

Kommentarer
Postat av: s

nej jag känner mig väldigt ensam? du finns knappt ju. jag har ju försökt. jag kan inte komma hme till dig och snacka skit? bara sluta.

2010-01-02 @ 15:59:12
Postat av: s

du hoppar på mig på en gång. du kan inte fråga lite mer om vad jag menar? för det är inte så enkelt som 2 rader i skrift i en blogg.

2010-01-02 @ 16:09:38
Postat av: s

du tror att du vet allt om mig då eller? är du den enda som har det svårt eller? sluta nu för fan.

2010-01-02 @ 16:10:40
Postat av: s

jag hoppas att när du nått ditt mål, blivit frisk och allt, inser hur du stöter bort människor, eller iallafall mig.

2010-01-02 @ 17:05:58
Postat av: s

och btw så va det just det du gjorde precis om att jag inte har vänner, det va en onödig kommentar, för att du inte vet. du är inte så mycket bättre själv då ju. och det har aldrig vart min mening att vara elak. jag har fan försökt finnas för dig. men när man gång på gång stöts bort så vet man inte vad man ska göra tillslut.

2010-01-02 @ 17:07:44
Postat av: bästa vän

Jag saknardig också sötpluttan! Ses imorgon ivarjefalle :)

<3

2010-01-02 @ 18:13:30
Postat av: Anonym

har eric sagt att det är ok att ha bilder påsej här? det ligger ju kvar hela hans liv

2010-01-02 @ 18:41:32
Postat av: Anonym

håller med "s".. du borde lära dig att se hur du gång på gång stöter bort människor runt omkring dig.. dina "nära".. wake up! snälla du är väl inte den enda som mår dåligt i världen?

2010-01-02 @ 20:22:27
Postat av: fanny

okej, anonym 1: eric tycker det är skitkul. och jag misstänker att han inte är den enda människan som "utan ha lagt upp själv" finns på bild på nätet? jag tror dessutom att de finns kvar även efter hans liv.

anonym 2: jag är absolut medveten om att jag inte den enda som mår dåligt. men tyvärr gör ju inte det faktumet att jag eller nån annan av de andra som mår dåligt här i världen mår bättre, eller? tro mig, jag VILL inte må såhär.

du kan gå in på "s" blogg - www.pulsera.blogg.se - ni kan bilda pakt mot mig :D jajajajaaa



och återigen, VAD är grejen med att vara anonym? hoppas ni får ut nåt av det här, "s", anonym 1+2

2010-01-02 @ 22:43:43
URL: http://roethlisberger.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker att det känns som om du verkligen går ut med att du inte mår bra så himla tydligt och nämner det hela tiden. om man verkligen mår sjukt dåligt så vill man inte att folk ska veta detm man döljer det (detta gör man för att skydda andra men oxå för att det är väldigt personligt)



jag tror att du bara vill ha uppmärksamhet, visst du kanske är ledsen och osv, men skulle du må psykiskt dåligt skulle du inte vilja att andra fick veta det. och du skulle absolut inte skriva om att du försökt ta livet av dig osv. du är bara en annan svag människa i mängden.

2010-01-02 @ 23:31:34
Postat av: s

Jag skrev endast "anonymt" för att jag är lat. och du visste att det va jag. hejs.

2010-01-03 @ 01:11:56
URL: http://pulsera.blogg.se/
Postat av: s

det där om att jag inte har vänner handlade inte om dig, det handlade om allt.. jag känner mig vidrigt ensam just därför att jag inte har någon att bara gå och snacka skit hos , fattar du? med vänner menar jag nära, sådana jag kan ringa, hänga, och bara göra ingenting med. förstår du? snälla fanny, jag älskar dig och jag menar inte att vara elak. jag önskar att du kan förstå det.

2010-01-03 @ 01:13:56
Postat av: Saga

Fanny, lyssna inte på "s". Du vet själv att hon också skriver om sina självmordsförsök osv osv. Hon verkar stolt över sina ärr. Det gör inte du.



Ta hand om dig! <3

2010-01-03 @ 02:15:06
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: K

Till anonym som skrev : "jag tycker att det känns som om du verkligen går ut med att du inte mår bra så himla tydligt och nämner det hela tiden..." Fuck you. Jag känner inte Fanny och vet inte mycket om henne men får verkligen inte intrycket av att hon söker uppmärksamhet och slänger ut exakt hela sitt liv i detalj på bloggen. Om du någon gång mått dåligt så vet du hur mycket en sån kommentar kan trycka ner en. Kanske har du inte fått tillräckligt med uppmärksamhet när du mått dåligt eller har inte vågat be om hjälp. Men låt inte det gå ut över andra. Jag tvivlar inte en sekund på att Fanny mår dåligt "på riktigt".

2010-01-03 @ 03:28:34
Postat av: D

"S" Håll din fula käft stängd. Ingen som vill höra din självömkan. Det är inte synd om dig!

Om Fanny inte vill vara din vän eller om hon bara inte vill träffa dig just nu så ACCEPTERA det.

2010-01-03 @ 11:41:42
Postat av: Anonym

jag tvivlar inte heller. vad är meningen med att ljuga, fan, låt bli att läsa om ni tror att hon bara hittar på.

2010-01-03 @ 12:13:42
URL: http://kandusemig.blogg.se/
Postat av: stephanie

men vänta lite nu, varför lägger folk som inte vet nånting sig i? ni vet inte vad detta handlar om överhuvudtaget. jag älskar fanny.



och saga, jag skäms inte över mina ärr. men jag är inte stolt? det ligger mycket smärta i dem. Jag visar mina armar, mina ben. för att jag anser mig ha lika stor rätt att göra det som alla andra.



Lägg ner people som inte vet någonting. detta är mellan oss och det var aldrig menat som påhopp på det sättet.

2010-01-03 @ 12:26:04
URL: http://pulsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback